Hey Anne!
Ja goed.
In de eerste instantie zou er een GT1749VB onder komen, maar deze was nog niet binnen. Na overleg met johan besloten om voor een ander soort turbo te gaan.
Turbo is toch die GT1842 (even uit 't hoofd) geworden.
Johan kreeg hem toen niet boven de 187pk uit. De reden werd vrij snel duidelijk. De intercooler op de FR is zeeeer klein, daarbij kwam de aanzuigtemperatuur tegen 't eind van de run haast op 100c.
Conclusie is dat de intercooler te klein is en groter moet. Hier ben ik nu mee bezig om dat te regelen. Als het allemaal goed loopt zou 220/230pk mogelijk moeten zijn.
Turbo die had liggen op tafel was anders ook een leuk apparaat !
Turbo rijd wel compleet anders. Onderin issie rustig maar dan ineens WHOEEEEIIII
Heb ook nog een rondje met die jongen in de skoda station meegereden. Wat zit daar gang in! geloof dat mn hersens mn reet uitkwamen zowat.. Hij heeft volgens mij 270pk/500nm, volgens mij heet ie duffie hierzo?
Via hem ook gelijk een cuprad aanzuigbuis geregeld dus dat is dan ook voor mekaar.
Verder was het een erg gezellige dag! Heb me goed vermaakt !