Welkom, Gast
Username: Password: Onthoudt mij

Onderwerp: Electrische ramen ombouw Golf 4,klapsleutel ombouw

Electrische ramen ombouw Golf 4,klapsleutel ombouw 24 mrt 2010 14:54 #11449

  • nico
  • nico's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
  • Mom says I ride the short bus because i'm special.
  • Berichten: 2128
Ik heb na mijn 'projectje' nog erg veel onderdelen liggen die ik dubbel bij de sloop had meegenomen.
Zo heb ik ook nog een redelijk complete ombouwset voor elec. ramen voor een 3 deurs Golf.

Wat ik heb:
- een redelijk complete kabelboom die ik zelf even maken moet (canbus en 2 keer 12v+, met T10 contrastekkers)
- 2 1C0 raammotoren
- Stekkers om aan de comfortmodule te bakken

Wat hier nog bij moet:
- Een 1C0 comfortmodule (bijv. de 1C0 959 799) waarmee de auto ook makkelijk uit te breiden is naar originele klapsleutel, origineel alarm, etc)
- 2 deurkabelbomen, die ik eventueel wel regelen kan
- Deurpanelen met de knopjes
- Een set electrische spiegels
- Een gezonde portie zin en energie.

Voor een 3 deurs valt de inbouw redelijk mee omdat er geen kabels naar de achterdeuren gelegd hoeven te worden.
Ik ben uiteraard de inbouw via de mail te begeleiden. Iemand interesse, of ken je iemand die belangstelling heeft?

Eventueel heb ik ook nog een 1J0 comfortmodule geschikt voor electrische ramen en originele klapsleutel. Voor iemand die al electrische ramen heeft, echter zonder CV op afstand is dit een mooi begin! Enige benodigdheid hierbij is een setje klapsleutels passend bij de 1J0 module (433mhz uit het hoofd) en de kabelboom/antenne. Deze comfortmodule is overigens ook te combineren met de hier boven genoemde ombouwset, dan moeten er echter wel andere raammotoren bij (ook 1J0)

Om het verhaal compleet te maken heb ik ook nog een 1C0 CV-module waarmee een auto zonder electrische ramen om te bouwen is naar originele klapsleutel. Verdere benodigdheden zijn hierbij hetzelfde als bij de vorige CCM.

Als bonus bij het eerste setje (de ramen-ombouwset) heb ik een gratis 3-knopsklapsleutel die met een geregistreerde vagcom ingeleerd kan worden op een 1C0 comfortmodule. De eigen transponder en sleutelbaard zijn makkelijk over te zetten. De sleutel is hier al op voorbereid (zit geen sleutelbaard op en de transponder is opengewerkt). Origineel VW!
Ik haalde m'n schouders op bij de gevonden voorwerpen
Laast bewerkt: 24 mrt 2010 14:58 Door nico.
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: Electrische ramen ombouw Golf 4,klapsleutel ombouw 16 okt 2010 20:30 #16974

  • Kist
  • Kist's Avatar
  • Afwezig
  • Fresh Tuner
  • Berichten: 1
Hoi Nico

misschien heb ik wel belang bij sommige onderdelen, ik heb een golf 4 (3 drs) uit 1999,
ik heb al een kabelboom en de motor voor in de deuren voor de electrische ramen.

maar heb natuurlijk nog meer nodig, moet nog een andere ccm hebben maar weet niet welke
ik heb nu een 1Co 962 258 N.

misschien heb je nog hits voor mij,

bvd

Bert-Jan
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: Electrische ramen ombouw Golf 4,klapsleutel ombouw 17 okt 2010 01:14 #16975

  • nico
  • nico's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
  • Mom says I ride the short bus because i'm special.
  • Berichten: 2128
Hoi Bertjan en welkom :laugh:

Lees eerst mijn hele topic maar even door, dan wordt er denk ik al heel veel duidelijk.
Ik kan je in ieder geval wel aan de ontbrekende onderdelen helpen.
Ik haalde m'n schouders op bij de gevonden voorwerpen
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: Electrische ramen ombouw Golf 4,klapsleutel ombouw 18 okt 2010 11:53 #16998

  • nico
  • nico's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
  • Mom says I ride the short bus because i'm special.
  • Berichten: 2128
Nog even iets uitgebreider reageren;
Bij een 3-deurs is het allemaal goed te doen. Als ik het nummer van je huidige comfortapparaat zo zie heb je waarschijnlijk een klapsleutel en cv op afstand? Dan kan je heel makkelijk overstappen naar elec ramen met 1j0 module (heb ik liggen).
De hele ombouw is dan in een dagje prima te doen.
Ik haalde m'n schouders op bij de gevonden voorwerpen
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.
Moderators: Maurice, Leander
Time to create page: 0.209 seconds