Welkom, Gast
Username: Password: Onthoudt mij

Onderwerp: Site Wensen

Site Wensen 18 jan 2012 11:07 #23253

  • Ray
  • Ray's Avatar
  • Afwezig
  • Administrator
  • Berichten: 515
Heb je een wens, idee, opmerking of wat dan ook voor de website.... pleur hier je bericht neer!

Gr,
Ray
Echte liefde roest niet, mijn Renault wel! | Het mag stuk gaan.... Als het maar hard gaat!
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: Site Wensen 18 jan 2012 19:12 #23259

  • dreazz1nl
  • dreazz1nl's Avatar
  • Afwezig
  • Senior Tuner
  • Je hoeft niet snel te zijn, als je maar opschiet
  • Berichten: 928
ray als ik een nieuw bericht maak kon je vroeger naar een voorbeeld kijken deze optie is nu weg
ik zie hem graag weer terug
b.v.d
dreazz
ps:mooie update van de site
Audi a3 [8L [1998 [400.000.km [fmic [vvt tuned [445 nm.
Auto A kan 100km/uur Auto B kan 200km/uur Auto A is 50% langzamer dan Auto B Auto B is 100% sneller dan Auto A
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: Site Wensen 18 jan 2012 19:23 #23261

  • Ray
  • Ray's Avatar
  • Afwezig
  • Administrator
  • Berichten: 515
Hi,

De knop "voorbeeld" is inderdaad niet meer aanwezig, wel is er een andere optie!
In het menu van een nieuw bericht staan twee knoppen, beide zijn voor weergave van een live voorbeeldvenster.

Menubalk:


Voorbeeldvenster optie's:


Gr,
Ray
Echte liefde roest niet, mijn Renault wel! | Het mag stuk gaan.... Als het maar hard gaat!
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: Site Wensen 18 jan 2012 19:28 #23263

  • dreazz1nl
  • dreazz1nl's Avatar
  • Afwezig
  • Senior Tuner
  • Je hoeft niet snel te zijn, als je maar opschiet
  • Berichten: 928
dat weten we dan ook weer
thx voor het uitleggen !!!!
;)
Audi a3 [8L [1998 [400.000.km [fmic [vvt tuned [445 nm.
Auto A kan 100km/uur Auto B kan 200km/uur Auto A is 50% langzamer dan Auto B Auto B is 100% sneller dan Auto A
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: Site Wensen 18 jan 2012 22:27 #23276

Ik weet niet of er op de home pagina nog andere plannen zijn, maar zoals het blok waar de uitleg over de nieuwe forum-software staat
is het begin van elke zin een beetje onduidelijk.

Kleine suggestie.
Er zijn 3 soorten mensen. Mensen die kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
@ 230pk/435nm
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Site Wensen 19 jan 2012 00:11 #23281

  • Ray
  • Ray's Avatar
  • Afwezig
  • Administrator
  • Berichten: 515
sjoerdnijhuis schreef :
Ik weet niet of er op de home pagina nog andere plannen zijn, maar zoals het blok waar de uitleg over de nieuwe forum-software staat
is het begin van elke zin een beetje onduidelijk.

Kleine suggestie.

Hallo Sjoerd,

Op de homepage moet nog het een en ander aan tekst komen. Hier ben ik vandaag niet aan toegekomen omdat er nog veel wijzigingen aan de database doorgevoerd moest en worden. Misschien is de tekst wat onduidelijk maar deze heb ik er gisteren ff snel opgezet omdat de site offline is geweest zonder echt een melding van te maken dan een sticky note in het forum. Wat betreft de modules waar ik het over heb zijn eigenlijk de extra koppelingen naar interne sites welke onder de knop extra staan in het menu en op de frontsite het kolom "weer" welke nu ook een bandprofiel weer geeft ;) . Morgen zal ik deze tekst verwijderen en wat anders plaatsen.

Thkx voor de melding,

Ray


Sent from my iPhone using Tapatalk.
Echte liefde roest niet, mijn Renault wel! | Het mag stuk gaan.... Als het maar hard gaat!
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.
Moderators: Maurice, Leander
Time to create page: 0.215 seconds