Avond,
Ik ben hugo.
Ben hier terecht gekomen via Maurice.
Wat over m'n auto:
Ik rijd een Honda Civic ek3 (d15z6, 1.5 vtec-e) welke binnenkort geswapt wordt naar JDM B16A!
Enkele weken geleden is er een begin gemaakt met 't onderstel. Maurice en ik hebben toen mijn gloednieuwe Skunk-2 pro-s 2 schroefset gemonteerd. Uiteraard hebben we ook gelijk wat draagarmrubbers vervangen.
Nog geen week later ook maar gelijk nieuwe velgen en banden gekocht, moest er toch van komen... Nu blijf 't spulletje ook plakken in de bochten.
Verder zijn er nog wat kleine verbeteringen uitgevoerd in de tijd dat ik de civic heb. Ik kocht de auto als een halve tjo3ning bak met lelijke bumperlip achter, lexus achterlichten om te kosten, een vieze aan elkaar gebakken 4dubbelepijpkut en een front dat bestond uit imitatie delen.
Oftewel, de bumperlip is verwijderd (achterbumper ook weer strak gemaakt want er zaten 30924 bussen kit onder....), er zitten originele achterlichten in, er hangt een EK9 (Type-r) einddemper onder en het front is weer helemaal netjes gemaakt met mooie nieuwe, OEM Honda bumper, koplampen en motorkap (meteen even de blaasjes in de wielkasten weg laten halen).
Verder is de auto uiteraard helemaal hard en zit er geen puntje roest aan!
Zo, dat was me 'n best lulverhaal.
Nu naar 't echte werk; de motorswap. Er komt zoals ik al zei een JDM B16A in welke ik komende zaterdag ga bestellen!
Verder zal het eerstvolgende sleutelwerk aan de voorremmen zijn, nieuwe schijven en blokken.
Dat was mijn introductie wel zo'n beetje, ben vast nog het een en ander vergeten, helaas!
Ik zal zaterdag wat foto's van de civic maken, misschien ook niet verkeerd.
Update: foto's (Telefoonkwaliteit rommel)
Grtz, Hugo.